Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Contractul cu clientul

CONTRACT
de comercializare a pachetelor de servicii turistice
nr. _____din __________

1.PĂRŢI CONTRACTANTE:
Prezentul contract se încheie între:

SC GLOBAL CITY MARKETING SRL cu sediul în  Craiova , Str. Islaz , nr. 105 , judeţ Dolj, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J16/748/2014, C.U.I – RO33103320, licenţa de turism 2287/03.09/2020; telefon: 0774.456.000;  IBAN  RO91BTRLRONCRT0563849901, deschis la Sucursala  Banca Transilvania Lipscani,, str Lipsacani nr. 102, Sector 1 Bucureşti,  reprezentată de dl. Gheorghe Cloţa – Administrator, în calitate de MANDATAR,

şi

Domnul/ Doamnă............................................., domiciliat/domiciliata in.....................  strada........ nr....  judet ....... posesor/posesoare al/a cărţii de identitate seria...... nr.........., telefon............................. , în calitate de şi denumit în continuare Turist/Calator
II. Obiectul contractului
a Prezentul contract are ca obiect pachetul de servicii de călătorie compus din mai multe servicii turistice, după cum urmează:
Perioada :
Denumire serivicii turistice / pachet turistice 
Itinerariul şi detaliile pachetului se regăsesc în factura sau anexa 1  la contract cu detaliile complete ale rezervarii. 
Serviciile turistice urmează să se presteze către următorii turişti:


Numele de mai sus urmează să apară automat pe toate documentele de călătorie (vouchere, bilete de avion, etc). În cazul în care acestea nu sunt conforme cu cele din documentele de calatorie ale turistilor (CI/Paşaport), furnizorii agenţiei de turism  pot refuza îmbarcarea sau cazarea persoanelor în cauză, iar aceştia nu pot solicita agenţiei de turism rambursarea sumelor achitate.
Călătorii au de asemenea posibilitatea de a alege să beneficieze şi de asigurare facultativă care să acopere costurile încetării contractului de către călător sau costurile de asistentă, inclusiv taxele de repatriere, în caz de accident, de boală sau de deces. Asigurarea storno poate fi încheiată doar în dată încheierii prezentului contract.

III. Preţul şi modalităţi de plată:
Preţul total al pachetului de servicii de călătorie descris mai sus este de .....
Preţul menţionat mai sus include toate taxele, comisioanele, tarifele, cu excepţia costurilor care nu pot fi calculate în mod rezonabil anterior încheierii contractului. Astfel de costuri suplimentare pot fi, spre exemplu, penalităţile de încetare, care urmează să fie stabilite atunci când este cazul pe baza prevederilor din cuprinsul prezentului contract şi a legislaţiei aplicabile, taxe de oraş/ staţiune, taxe de viză şi trecere a frontierelor, costuri suplimentare determinate de cazarea unui turist singur într-o cameră dublă, atunci când preţul pachetului a avut în vedere ocuparea camerei duble de doi turişti, sau orice alte servicii menţionate că neincluse în descrierea ofertei.
Orice modificare (referitoare la schimbarea unităţii de cazare, dată de plecare, nume sau schimbarea persoanelor titulare de contract sau orice element principal ce face obiectul contractului) la cererea titularului din contract se taxează cu 30 euro de persoană – taxa de serviciu la care se pt adauga taxele de modificare proprii ale companiilor aeriene si hoteliere; schimbarea se va face numai dacă există această posibilitate şi dacă nu intra în contradictoriu cu penalizările de anulare a pachetului.

Plata serviciilor turistice aferente contractului se poate efectua într-o singură monedă, în valută (EURO) sau în RON la cursul de referinţă al BNR + 2% (comision de risc valutar) valabil în dată emiterii proformei/  facturii fiscale.

IV. Termene de plată
In functie de serviciile turistice, Turistul are obligaţia să achite un avans cuprins intre 10-30 % din preţul total al pachetului de servicii la încheierea prezentului contract, iar restul  sumei până cel târziu cu 31 de zile înainte de plecarea în călătorie.
În cazul în care obiectul acestui contract sunt servicii turistice sub forma pachetelor cu transport individual, autocar sau charter Grecia, Turcia, Egipt, Tunisia şi este încheiat cu mai puţin de 30 zile înaintea începerii programului turistic/ respectiv cu mai puţin de 45 de zile în cazul celorlalte destinații europene, exotice şi croaziere, preţul total va fi achitat integral la data semnării contractului.
Nerespectarea de către Turist a termenelor de plată dă dreptul agenţiei de turism  să rezilieze contractul şi să solicite despăgubiri pentru daunele suferite.

V. Condiţii generale
Agenţia de turism SC GLOBAL CITY MARKETING SRL  are Licenţa Turism nr 2287/3.09.2020.
Contractul de comercializare a serviciilor de călătorie creeaza un raport juridic dintre Agenţia de turism  şi Turist, fiind supus reglementărilor Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018, Codului Civil şi altor acte normative aplicabile.

VI. Drepturile şi obligaţiile Agenţiei de Turism
Agenţia de turism  se obliga să depună toate eforturile pentru asigurarea serviciilor contractate în condiţii normale şi la timp.
Agenţia de turism  a informat turistul corect şi complet cu privire la toate elementele esenţiale prevăzute de legislaţia aplicabilă.
Agenţia de turism  îşi rezerva dreptul să modifice sau să anuleze programul turistic în anumite cazuri: calamităţi naturale, mişcări sociale, greve, războaie, schimbări politice, întârzieri, anulari sau închideri temporare ale traficului rutier, feroviar, aerian sau naval, fără a notifica turiştii dacă acestea intervin într-un interval de timp prea scurt pentru a anunţa toţi participanţii.
Aceleaşi situaţii pot determina schimbarea tipului sau categoriei mijloacelor de transport ori a unităţilor de cazare.
Agenţia de turism  este răspunzătoare pentru executarea corespunzătoare a tuturor serviciilor de călătorie incluse în contract şi este obligată să acorde asistentă în cazul în care călătorul se afla în dificultate.
În situaţia în care programul turistic a fost realizat, nu se pot pretinde daune sau penalizări şi nici rambursarea preţului.
Agenţia de turism  nu este răspunzătoare pentru erorile de rezervare imputabile călătorului sau cauzate de circumstanţe inevitabile şi extraordinare.
Înainte de începerea executării pachetului de servicii, agenţia de turism  poate modifica în mod unilateral şi alte clauze ale contractului privind pachetul de servicii de călătorie decât cele legate de preţ, atunci când modificarea este nesemnificativă şi călătorul a fost informat în scris cu privire la modificare.
În cazul în care, înainte de începerea executării seriviciilor / pachetului turistic, agenţia de turism este constrânsă să modifice semnificativ oricare dintre principalele caracteristici ale serviciilor de călătorie (tip de camera, unitate hoteliera, ora de zbor, companie aeriana) ce fac obiectul prezentului contract sau nu poate îndeplini cerinţele speciale ale turistului, pe care în prealabil le acceptase, sau propune să mărească preţul pachetului cu mai mult de 8%, călătorul are posibilitatea ca, într-un termen de 24 de ore să accepte modificarea propusă sau să înceteze contractul fără a plăti vreo penalitate de încetare. 
În cazul în care modificările aduse contractului privind pachetul de servicii de călătorie au drept consecinţă scăderea calităţii sau a costului pachetului, călătorul are dreptul la o reducere corespunzătoare a preţului.
În cazul în care călătorul optează pentru încetarea contractului, agenţia de turism  rambursează toate plăţile efectuate de către sau pe seama călătorului, în termen de 14 zile de la data încetării contractului.
În cazul în care călătorul încetează contractul privind pachetul de servicii de călătorie, acesta poate accepta un alt pachet, atunci când acesta este oferit de agenţia de turism , dacă este posibil, de o calitate echivalentă sau superioară.
Agenţia de turism  va informa călătorul, în scris, cu privire la modificările propuse şi impactul acestora asupra preţului pachetului. Atunci când e cazul va comunica turistului şi pachetul de substituţie oferit şi preţul acestuia.
Agenţia de turism  poate modifica în cazul circuitelor sau croazierelor ordinea vizitelor din program.
În înţelesul prezentului contract se consideră comunicare făcută în scris inclusiv comunicarea făcută prin poştă electronică (email).
Călătorul are la dispoziţie un termen de 24 de ore pentru a informa agenţia de turism  cu privire la decizia să. În cazul lipsei unui răspuns în termenul menţionat mai sus, se consideră că turistul a acceptat modificările propuse de agenţia de turism  şi nu mai poate înceta contractul său solicita vreo despăgubire.
Agenţia de turism  nu răspunde pentru amânările sau întârzierile de orice fel determinate de îndeplinirea formalităţilor solicitate de reprezentantele ţărilor de destinaţie sau tranzitate, cum ar fi eliberarea vizelor cu întârziere şi nu datorează daune pentru eventualele prejudicii produse turistului de aceste întârzieri.
Agenţia de turism  nu răspunde pentru întârzierile înregistrate în timpul derulării programului turistic din motive ce nu-i sunt imputabile, cum ar fi întârzierea curselor aeriene, condiţii meteorologice nefavorabile, formalităţi vamale etc. Este exclusă răspunderea Agenţiei  pentru eventualele daune rezultate ca urmare a pierderii legăturilor, întâlnirilor comerciale etc.
În cazul achiziţionării unui pachet de servicii turistice având în componenta şi asigurarea transportului pe cale aeriană, transportatorul aerian, fără a cere acordul agenţiei de turism care derulează programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor. Prin urmare, Agenţia nu este răspunzătoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o altă oră decât cea înscrisă în programul turistic. Pentru aceste întârzieri, compania aeriană este obligată să asiste turiştii conform Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului din 11 februarie 2004 de stabilire a unor norme comune în materie de compensare şi de asistenta a pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare şi anularii sau întârzierii prelungite a zborurilor şi de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 295/91, implementat prin Hotărârea Guvernului nr.1.912/2006. Orice problemă privind operarea zborului şi acţiunile adiacente acestuia intra în competenţa şi responsabilitatea transportatorului, biletul de avion reprezentând contractul între pasager şi transportator. În cazul acestor pachete de servicii turistice, ziua de plecare şi ziua de sosire nu sunt considerate zile turistice, acestea fiind destinate transportului.

VII. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE TURISTULUI (CĂLĂTORULUI)
Turistul are dreptul la o informare corectă şi completă cu privire la pachetul de servicii oferit de Agenţia de turism , inclusiv cu privire la preţul acestuia, astfel încât să nu fie posibile interpretări echivoce. Turistul declară că a primit aceste informaţii în perioada precontractuală.
Preţul, conţinutul şi programul pachetului de servicii pot fi descrise şi în pliante, borosuri etc, anexe acestui contract. Agenţia de turism  nu răspunde pentru prestarea defectuoasă a serviciilor specificate în secţiunea "PREŢUL NU INCLUDE", acestea fiind opţionale doar dacă nu este altfel specificat şi prestate de către partenerii locali ai Agenţiei de turism  sau de către alţi prestatori.
Turistul are dreptul să poată încheia asigurări facultative pentru asistentă în caz de boală, accident, etc.
Turistulul are dreptul să facă cunoscut agenţiei de turism  solicitările sale speciale în perioada precontractuală, urmând a fi incluse în contract, dacă sunt acceptate de agenţia . Nicio cerinţă specială a turistului nu se consideră acceptată dacă nu este înscrisă în contract.
În cazul în care turistul nu poate să participe la călătoria turistică, acesta poate să transfere contractul privind pachetul de servicii de călătorie unei persoane care îndeplineşte toate condiţiile aplicabile contractului respectiv, după ce notifica în scris agenţia de turism  cu cel puţin şapte zile înainte de începerea executării pachetului.
Agenţia de turism  informează persoană care transfera contractul cu privire la costurile efective ale transferului.
Persoana care transfera contractul privind pachetul de servicii de călătorie şi persoana căreia îi este transferat contractul răspund în solidar pentru achitarea şoldului şi a tuturor comisioanelor, tarifelor şi altor costuri suplimentare generate de acest transfer.
În cazul în care agenţia de turism  nu primeşte în termenul stabilit de ea şi comunicat persoanei care doreşte să tranfere contractul aceste sume de bani, contractul se consideră nemodificat (netransferat), iar neparticiparea călătorului la programul turistic nu îi dă dreptul acestuia de a solicita vreo rambursare de preţ sau vreo despăgubire.
Odată cu plata costurilor suplimentare cauzate de transferul contractului sau ulterior acestui moment dar până la începerea executării serviciilor turistice, atât turistul cedent cât şi cel care preia contractul se vor prezenta la unul din punctele de lucru ale Agenţiei de turism  şi vor semna rezilierea contractului iniţial şi încheierea unuia nou. În situaţia în care mijlocul de transport este avionul, cedarea contractului este condiţionată de posiblitatea transferării locului în avion, care depinde în mod exclusiv de compania aeriană.
În situaţia în care turistul a contractat pachetul de servicii turistice la un preţ care are în vedere cazarea pe perioada sejurului într-o cameră dublă, iar acest lucru nu este posibil din cauza faptului că turistul călătoreşte singur sau împreună cu un alţi turişti, dar care împreună reprezintă un număr impar, turistul/turiştii accepta unul din următoarele mecanisme :
1. Partaje garantate – clientul achita o taxă fixă, nerambursabila, peste tariful iniţial al pachetului (care este determinat pentru un loc în cameră dublă dar prezumând ocuparea de doi turiştii a cemerei duble); În condiţiile acceptării şi achitării acestui cost suplientar, turoperatorul garantează că îi va găsi un coleg(a) de cameră sau, dacă nu reuşeşte, turoperatorul va suporta suplimentul pentru camera single.
2. Partaje negarantate  –  turoperatorul va rezervă la hotel cameră dublă, iar dacă până cu 30 zile înainte de plecare nu se mai înscrie nici o persoană de acelaşi sex în partaj pe grupul din care face parte turistul în cauză, clientul îşi asumă să plătească suplimentul de cameră single.
Turistul nu va putea, în nicio circumstanţă se renunţe la contract sau să ceară rezilierea acestuia, pentru motive ce ţin de plată unor sume suplimentare conform celor de mai sus. Deasemenea, turoperatorul nu are nicio răspundere şi nu va plăti nicio compensaţie pentru eventuale neînţelegeri între turiştii care călătoresc singuri şi care vor ocupa împreună o cameră dublă pe perioada sejurului.
Turistul poarta întreaga răspundere pentru respectarea prevederilor legale privind regimul vizelor, al documentelor de călătorie, regimul vamal, sanitar etc. ale ţărilor de destinaţie sau tranzitate.
Turistul are obligaţia să verifice documentele de călătorie (bilete, asigurări etc.) precum şi alte documente eliberate de Agenţia de turism  şi să reţină toate informaţiile furnizate de reprezentanţii agenţiei, indiferent de forma prezentării (scris sau verbal).
Facultativ, turistul are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare, care să acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asistenta care să acopere taxele de repatriere în caz de accidente, de boală sau deces, ori a unui contract de asigurare pentru bagaje.

VIII.  MODIFICAREA PREŢULUI CONTRACTULUI
Preţurile şi tarifele pachetelor de servicii sunt stabilite prin contract.
Orice modificare (referitoare la schimbarea unităţii de cazare, dată de plecare, nume sau schimbarea persoanelor titulare de contract sau orice element principal ce face obiectul contractului) la cererea titularului din contract se taxează Agenţia de turism  cu o sumă ce va fi comunicată turistului care solicită modificarea, iar modificarea se va face numai dacă există această posibilitate şi dacă nu intra în contradicţie cu penalizările de anulare a pachetului.
După încheierea contractului privind pachetul de servicii de călătorie, preţurile pot fi mărite unilateral de Agenţia de turism  sau micşorate la cererea călătorului. Creşterile de preţuri sunt posibile numai că o consecinţă directă a schimbărilor legate de cel puţin unul dintre următoarele aspecte: (i) preţul transportului de pasageri care rezultă din costul carburanţilor sau al altor surse de energie, (ii) nivelul taxelor sau al comisioanelor aplicabile serviciilor de călătorie incluse în contract, impuse de părţi terţe care nu sunt direct implicate în executarea pachetului, inclusiv taxele turistice, taxele de aterizare sau comisioanele de îmbarcare sau debarcare în porturi şi aeroporturi; şi (iii)  cursul de schimb relevant pentru pachetul respectiv.
În ipoteza unei creşteri de preţ, agenţia de turism  va trimite călătorului o notificare în scris privind această creştere, însoţită de o justificare a creşterii respective şi de un calcul, cu cel puţin 14 de zile înainte de începerea executării pachetului.
Eventuala scădere a costurilor cerută de călător nu poate fi întemeiată decât pe o scădere a costurilor prevăzute mai sus, care are loc după încheierea contractului şi înainte de începerea executării pachetului.

IX.  MODIFICĂRI, RETRAGERI, ANULARI
Călătorul poate înceta contractul privind pachetul de servicii de călătorie în orice moment înainte de începerea executării pachetului. În cazul în care călătorul încetează contractul privind pachetul de servicii de călătorie, acesta poate fi obligat să plătească agenţiei de turism  o penalitate de încetare adecvată şi justificabila.
Modificarile ce tin de schimbare nume/ destinatie/ date de calatorie asupra pachetului de servicii turistice pot fii aduse cu minim 30 zile inainte de data calatoriei si doar cu acceptul inscris al agentiei de turism.
Prin liberul lor acord de voinţă, părţile contractante stabilesc că reprezintă o penalitate de încetare adecvată şi justificabila cea solicitată de Agenţia de turism  după cum urmează :
-  20% din preţul contractului pentru încetarea lui cu până la 31 zile înainte de plecare.
- 100% din preţul contractului pentru retragerea cu mai puţin de 30 de zile înainte de începerea sejurului
Excepţie de la aceaste condiţii fac ofertele/ rezervările pentru care sunt menţionate explicit alte condiţii de plată/ anulare direct in factura emisa pentru aceste servicii.
Agenţia de turism poate înceta contractul privind pachetul de servicii de călătorie şi poate oferi călătorului rambursarea completă a tuturor plăţilor efectuate pentru pachet, dar nu este răspunzătoare pentru plata unor despăgubiri suplimentare, în unul dintre următoarele cazuri:
a) numărul de persoane înscrise pentru participarea la pachetul respectiv este mai mic decât numărul minim stabilit în contract, iar agenţia de turism  îl înştiinţează pe călător cu privire la încetarea contractului în termenul stabilit în contract, dar nu mai târziu de:
(i) 20 de zile înainte de începerea executării pachetului, în cazul călătoriilor care durează mai mult de şase zile;
(ii) şapte zile înainte de începerea executării pachetului, în cazul călătoriilor care durează între două şi şase zile;
(iii) 48 de ore înainte de începerea executării pachetului, în cazul călătoriilor care durează mai puţin de două zile;
b) agenţia de turism  nu poate executa contractul din cauza unor circumstanţe inevitabile şi extraordinare şi înştiinţează călătorul cu privire la încetarea contractului, fără întârziere şi înainte de începerea executării pachetului.
Pe parcursul desfăşurării programului turistic sau prestării serviciilor turistice, Turistul poate renunţa total sau parţial la serviciile oferite; în acest caz el nu are dreptul la nicio rambursare sau despăgubire.
În cazul în care turistul invoca ca motiv al încetării unilaterale a contractului motive medicale, rambursarea c/val pachetului de servicii turistice se va face de către compania de asigurare, dacă turistul a încheiat o astfel de asigurare storno. Asigurarea storno poate fi încheiată doar în ziua încheierii prezentului contract.
Dacă o parte semnificativă din serviciile de călătorie nu poate fi executată astfel cum s-a convenit în contract, agenţia de turism  va oferi, fără costuri suplimentare pentru călător, servicii alternative corespunzătoare pentru continuarea derulării pachetului, pe cât posibil echivalente sau de mai bună calitate decât cele specificate în contract, inclusiv în cazul în care întoarcerea călătorului la locul de plecare nu este asigurată astfel cum s-a convenit. În cazul schimbării cazării, se va oferi o altă unitate de cazare în aceeaşi locaţie sau zona, în cea mai apropiată varianta faţă de cea iniţială, disponibilă la momentul respectiv. Atunci când serviciile alternative propuse de agenţia de turism  au drept consecinţă un pachet de o calitate mai scăzută decât cea specificata în contractul privind pachetul de servicii de călătorie, călătorul va beneficia de o reducere adecvată a preţului, stabilită de agenţie.
Călătorul poate respinge serviciile alternative numai dacă acestea nu sunt comparabile cu ceea ce s-a convenit în contract sau dacă reducerea de preţ acordată este inadecvată.     

X. RECLAMAŢII ŞI LITIGII, ASISTENTA CĂLĂTORILOR ŞI RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ
Călătorul are obligaţia de a informa, fără întârzieri nejustificate, agenţia de turism  în legătură cu orice neconformitate pe care o constata pe parcursul executării unui serviciu de călătorie inclus în contractul privind pachetul de servicii de călătorie. Vor fi luate în considerare numai reclamaţiile făcute în nume personal. 
Nu vor fi acceptate reclamaţiile făcute în numele mai multor persoane.
În cazul în care unul din serviciile de călătorie nu se execută în conformitate cu contractul privind pachetul de servicii de călătorie, agenţia de turism, dacă a fost informată imediat de călător, remediază neconformitatea, cu excepţia unuia din următoarele cazuri:
a) neconformitatea nu poate fi remediata;
b) remedierea implica cheltuieli disproporţionate, ţinând cont de anvergură neconformităţii şi de valoarea serviciilor de călătorie afectate.
În cazul în care, pentru astfel de motive, agenţia de turism nu remediază neconformitatea, călătorul are dreptul la o reducere de preţ dacă agenţia de turism  nu remediază neconformitatea într-un termen rezonabil stabilit de călător, călătorul poate face el însuşi acest lucru şi poate solicita rambursarea cheltuielilor necesare.
Agenţia de turism  este absolvita de orice răspundere pentru neconformităţile despre care nu a fost informată imediat de către turist şi prin urmare nu a mai avut posibilitatea să le remedieze pe parcursul sejurului.
Călătorul nu are dreptul la despăgubiri pentru daune în cazul în care neconformitatea apare într-una din următoarele situaţii:
A) este imputabila călătorului;
B) este imputabila unei părţi terţe care nu are legătură cu furnizarea serviciilor de călătorie incluse în contractul privind pachetul de servicii de călătorie şi este imprevizibilă sau inevitabilă;
C) este cauzată de circumstanţe inevitabile şi extraordinare.
Prin prezentul contract părţile, de comun acord, convin că despăgubirea care trebuie plătită de agenţia de turism , atunci când aceasta este datorată turistului, nu poate depăşi valoarea serviciilor turistice ale cărui beneficiar este acesta.
În cazul unor divergenţe în legătură cu încheierea sau executarea prezentului contract, părţile vor depune toate eforturile pentru rezolvarea amiabilă a litigiului. Deasemenea, pot utiliza şi mecanismele de soluţionare alternativă a litigiilor, denumite SAL, în conformitate cu Ordonanţa Guvernului nr.38/2015 privind soluţionarea alternativă a litigiilor dintre consumatori şi comercianţi, cu modificările ulterioare.
Litigiile care nu pot fi soluţionate pe cale amiabilă vor fi soluţionate pe cale judecătorească, instanţă competenta fiind cea de la locul încheierii contractului, respectiv sediul agenţiei de turism .
Agenţia de turism  acorda asistenţă călătorului aflat în dificultate prin (i) furnizarea de informaţii corespunzătoare privind serviciile de sănătate, autorităţile locale şi asistenta consular şi (ii) efectuarea comunicărilor la distanţă şi sprijinirea călătorului în găsirea unor servicii de călătorie alternative. Atunci când turistul este cel care a provocat situaţia de dificultate în mod intenţionat sau din propria neglijenţă, Agenţia de turism are posibilitatea de a pretinde un comision rezonabil pentru o astfel de asistentă.
Pentru contactarea agenţiei de turism , inclusive pentru a solicita asistenta atunci când se afla în dificultate sau să reclame orice neconformitate sesizată în timpul executării pachetului, călătorul poate folosi următoarele date de contact:

Datele de contact ale agenţiei de turism:
- Telefon 0774.456.000
- Email rezervari.traviator@gmail.com / traviator.romania@gmail.com 
- Telefon de urgenta apelabil 24/24 , 7/7  -  0771.456.000

XI. CLAUZE FINALE
Contractul corespunde prevederilor legale în vigoare la data redactării. El poate suferi modificări impuse de legislaţie in vigoare din acel moment.
Turistul: 
Declar pe proprie răspundere că am luat la cunoştinţă toate clauzele prevăzute în Anexă la Contract (Programul turistic, detaliile serviciilor turistice, preţ, alte informări) şi sunt de acord cu ele.

AGENŢIA DE TURISM   TRAVIATOR 

SC GLOBAL CITY MARKETING SRL.
Reprezentata legal de Administrator 
Gheorghe Clota 
                                                                                                                                                                                 
Stampila & Semnătura 

Nume Turist___________________________________

Semnătura